Wsparcie w realizacji zamówień online: infolinia czynna pn-pt 10:00-14:00, tel. +48 884 570 180
Uprzejmie informujemy, że dziś (01.08) infolinia jest czynna w godzinach 12:00-14:00, tel. +48 884 570 180
-20% NA WSZYSTKO Promocja nie dotyczy akcesoriów. KOD: OFFICE20 -20% NA WSZYSTKO przy zakupach za min. 99 zł. Promocja nie dotyczy akcesoriów. KOD: OFFICE20
Informujemy, że infolinia jest chwilowo nieczynna z przyczyn technicznych. Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@quiosque.pl. Przepraszamy za utrudnienia.
Uprzejmie informujemy, że w związku z trwającą inwentaryzacją czas realizacji zamówień może się wydłużyć.
Wsparcie w realizacji zamówień online: infolinia czynna pn-pt 10:00-14:00, tel. +48 884 570 180

Wymiany i zwroty w salonach

Postanowienia ogólne

§ 1

W niniejszym regulaminie zwrotów i wymian towarów w salonach QUIOSQUE, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozmieć:

  1. Salony QUIOSQUE – stacjonarne salony sprzedaży własne i franczyzowe. Aktualna lista salonów dostępna jest na www.quiosque.pl w zakładce SALONY;
  2. Salony QUIOSQUE outlet – własne salony sprzedaży, posiadające w ofercie tylko kolekcję wyprzedażową, zlokalizowane w outletowych centrach handlowych;
  3. Klienta Klubu QUIOSQUE – osoba zdefiniowana w art. 221 Kodeksu Cywilnego, posiadająca ważną kartę Klubu QUIOSQUE;
  4. Klientka sieciowa – osoba zdefiniowana w art. 221 Kodeksu Cywilnego, nie posiadająca ważnej karty Klubu QUIOSQUE;
  5. Towary – wszelkie produkty zakupione w Salonach QUIOSQUE
  6. Data Sprzedaży - data wskazana w paragonie fiskalnym lub fakturze VAT jako data sprzedaży danego Towaru;

§ 2

  1. Regulamin określa warunki zwrotów i wymian towarów nabytych w Salonach QUIOSQUE.
  2. Regulamin nie dotyczy sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.quiosque.pl. Zakupy we wskazanym sklepie internetowym nie są objęte programem zwrotów i wymian towarów określonym w Regulaminie.
  3. Regulamin dostępny jest:

    1. w siedzibie PBH SA: ul. Brzeźna 14/4, 90-303 Łódź;
    2. w Salonach QUIOSQUE;
    3. na www.quiosque.pl w zakładce WYMIANA I ZWROTY W SALONACH.

§ 3

Zasady opisane w Regulaminie nie ograniczają w żadnym stopniu uprawnień Konsumenta z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, przysługujących na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub z tytułu gwarancji – w przypadku Towarów objętych gwarancją jakości.


Zasady zwrotu i wymiany Towarów

§ 4

  1. Każdy Konsument ma prawo do zwrotu lub wymiany Towaru zakupionego w Salonie QUIOSQUE lub Salonie QUIOSQUE outlet w terminach:

      zwrot i wymiana:

      1. Klientka sieciowa – Towar przeceniony oraz nieprzeceniony do 7 dni od daty zakupu w Salonach QUIOSQUE oraz outlet ;
      2. Klientka posiadająca ważną kartę klubu QUIOSQUE – Towar przeceniony oraz nieprzeceniony do 14 dni od daty zakupu w Salonach QUIOSQUE oraz outlet ;
  2. Zwrotu lub wymiany Towaru można dokonać w dowolnym Salonie QUIOSQUE z zachowaniem poniższych warunków:

    1. Towar zakupiony w Salonach QUIOSQUE może zostać wymieniony lub zwrócony tylko w jednym z Salonów QUIOSQUE po okazaniu paragonu.
    2. Towar zakupiony w Salonach QUIOSQUE outlet może zostać wymieniony lub zwrócony w tylko w jednym z Salonów QUIOSQUE outlet po okazaniu paragonu.
  3. Towar marki Moodo nie podlega zwrotom ani wymianom w salonach QUIOSQUE.

§ 5

  1. Zwrotu lub wymiany Towaru można dokonać pod warunkiem łącznego spełnienia następujących warunków

    1. Towar nie nosi śladów użytkowania ani żadnych uszkodzeń;
    2. jeżeli Towar znajdował się w fabrycznym opakowaniu, powinien zostać zwrócony w tym samym i niezniszczonym opakowaniu;
    3. Towar posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia (etykiety, metki) i zabezpieczenia;
    4. Towar jest kompletny, tj. zawiera wszystkie oryginalnie załączone dodatkowe elementy, np. paski, broszki itp.
  2. Zwrotowi lub wymianie nie podlegają następujące Towary:

    1. Bielizna
    2. Skarpety
    3. Rajstopy

§ 6

Klientka sieciowa oraz Klientka Klubu QUIOSQUE może dokonać wymiany Towaru na inny w tej samej lub wyższej cenie. W przypadku wymiany na Towar w wyższej cenie, warunkiem wymiany jest dopłata różnicy ceny pomiędzy Towarem wymienianym a towarem, na który ma nastąpić wymiana.

§ 7

  1. W przypadku zwrotu Towarów przez Klientkę Klubu QUIOSQUE, zwrot ceny, w zależności od spełnienia warunków § 4, pkt 1 b i, nastąpi w sposób w jaki dokonano płatności (gotówka/karta płatnicza). Zwrot w innym Salonie niż dokonano zakupu jest realizowany gotówko.
  2. W przypadku zwrotu Towarów przez Klientkę sieciową, zwrot ceny, w zależności od spełnienia warunków § 4, pkt 1 b ii, nastąpi w sposób w jaki dokonano płatności (gotówka/karta płatnicza). Zwrot w innym Salonie niż dokonano zakupu jest realizowany gotówko.
  3. W przypadku zwrotu Towarów w Salonie QUIOSQUE outlet, zwrot ceny nastąpi w sposób w jaki dokonano płatności (gotówka/karta płatnicza). Zwrot w innym Salonie niż dokonano zakupu jest realizowany gotówko.

Uwagi i skargi

  1. Wszelkie uwagi i skargi dotyczące stosowania Regulaminu mogą być składane bezpośrednio w salonach QUIOSQUE, w godzinach ich otwarcia, listownie na adres PBH SA, ul. Brzeźna 14/4, 90-303 Łódź.
  2. W uwagach lub skardze należy podać dane kontaktowe zgłaszającego, umożliwiające udzielenie odpowiedzi, oraz opis zdarzenia będącego podstawą skargi.
  3. Odpowiedź na skargę zostanie udzielona w terminie 14 dni od daty otrzymania skargi.

Postanowienia końcowe

Regulamin wchodzi w życie dnia 15.05.2025 r.