Wymiany i zwroty w salonach
Postanowienia ogólne
§ 1
W niniejszym regulaminie zwrotów i wymian towarów w salonach QUIOSQUE, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozmieć:
- Salony QUIOSQUE – stacjonarne salony sprzedaży własne i franczyzowe. Aktualna lista salonów dostępna jest na www.quiosque.pl w zakładce SALONY;
- Salony QUIOSQUE outlet – własne salony sprzedaży, posiadające w ofercie tylko kolekcję wyprzedażową, zlokalizowane w outletowych centrach handlowych;
- Klienta Klubu QUIOSQUE – osoba zdefiniowana w art. 221 Kodeksu Cywilnego, posiadająca ważną kartę Klubu QUIOSQUE;
- Klientka sieciowa – osoba zdefiniowana w art. 221 Kodeksu Cywilnego, nie posiadająca ważnej karty Klubu QUIOSQUE;
- Towary – wszelkie produkty zakupione w Salonach QUIOSQUE
- Data Sprzedaży - data wskazana w paragonie fiskalnym lub fakturze VAT jako data sprzedaży danego Towaru;
§ 2
- Regulamin określa warunki zwrotów i wymian towarów nabytych w Salonach QUIOSQUE.
- Regulamin nie dotyczy sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.quiosque.pl. Zakupy we wskazanym sklepie internetowym nie są objęte programem zwrotów i wymian towarów określonym w Regulaminie.
-
Regulamin dostępny jest:
- w siedzibie PBH SA: ul. Brzeźna 14/4, 90-303 Łódź;
- w Salonach QUIOSQUE;
- na www.quiosque.pl w zakładce WYMIANA I ZWROTY W SALONACH.
§ 3
Zasady opisane w Regulaminie nie ograniczają w żadnym stopniu uprawnień Konsumenta z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, przysługujących na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub z tytułu gwarancji – w przypadku Towarów objętych gwarancją jakości.
Zasady zwrotu i wymiany Towarów
§ 4
-
Każdy Konsument ma prawo do zwrotu lub wymiany Towaru zakupionego w Salonie QUIOSQUE lub Salonie QUIOSQUE outlet w terminach:
- Klientka sieciowa – Towar przeceniony oraz nieprzeceniony do 7 dni od daty zakupu w Salonach QUIOSQUE oraz outlet ;
- Klientka posiadająca ważną kartę klubu QUIOSQUE – Towar przeceniony oraz nieprzeceniony do 14 dni od daty zakupu w Salonach QUIOSQUE oraz outlet ;
zwrot i wymiana:
Zwrotu lub wymiany Towaru można dokonać w dowolnym Salonie QUIOSQUE z zachowaniem poniższych warunków:
- Towar zakupiony w Salonach QUIOSQUE może zostać wymieniony lub zwrócony tylko w jednym z Salonów QUIOSQUE po okazaniu paragonu.
- Towar zakupiony w Salonach QUIOSQUE outlet może zostać wymieniony lub zwrócony w tylko w jednym z Salonów QUIOSQUE outlet po okazaniu paragonu.
§ 5
-
Zwrotu lub wymiany Towaru można dokonać pod warunkiem łącznego spełnienia następujących warunków
- Towar nie nosi śladów użytkowania ani żadnych uszkodzeń;
- jeżeli Towar znajdował się w fabrycznym opakowaniu, powinien zostać zwrócony w tym samym i niezniszczonym opakowaniu;
- Towar posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia (etykiety, metki) i zabezpieczenia;
- Towar jest kompletny, tj. zawiera wszystkie oryginalnie załączone dodatkowe elementy, np. paski, broszki itp.
-
Zwrotowi lub wymianie nie podlegają następujące Towary:
- Bielizna
- Skarpety
- Rajstopy
§ 6
Klientka sieciowa oraz Klientka Klubu QUIOSQUE może dokonać wymiany Towaru na inny w tej samej lub wyższej cenie. W przypadku wymiany na Towar w wyższej cenie, warunkiem wymiany jest dopłata różnicy ceny pomiędzy Towarem wymienianym a towarem, na który ma nastąpić wymiana.
§ 7
- W przypadku zwrotu Towarów przez Klientkę Klubu QUIOSQUE, zwrot ceny, w zależności od spełnienia warunków § 4, pkt 1 b i, nastąpi w sposób w jaki dokonano płatności (gotówka/karta płatnicza). Zwrot w innym Salonie niż dokonano zakupu jest realizowany gotówko.
- W przypadku zwrotu Towarów przez Klientkę sieciową, zwrot ceny, w zależności od spełnienia warunków § 4, pkt 1 b ii, nastąpi w sposób w jaki dokonano płatności (gotówka/karta płatnicza). Zwrot w innym Salonie niż dokonano zakupu jest realizowany gotówko.
- W przypadku zwrotu Towarów w Salonie QUIOSQUE outlet, zwrot ceny nastąpi w sposób w jaki dokonano płatności (gotówka/karta płatnicza). Zwrot w innym Salonie niż dokonano zakupu jest realizowany gotówko.
Uwagi i skargi
- Wszelkie uwagi i skargi dotyczące stosowania Regulaminu mogą być składane bezpośrednio w salonach QUIOSQUE, w godzinach ich otwarcia, listownie na adres PBH SA, ul. Brzeźna 14/4, 90-303 Łódź.
- W uwagach lub skardze należy podać dane kontaktowe zgłaszającego, umożliwiające udzielenie odpowiedzi, oraz opis zdarzenia będącego podstawą skargi.
- Odpowiedź na skargę zostanie udzielona w terminie 14 dni od daty otrzymania skargi.
Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie dnia 15.05.2025 r.