Wybierz interesującą Cie procedurę:

Wymiany i zwroty

Reklamacje

 

Przygotuj paczkę do wysyłki

 

Pobierz formularz zwrotu tutaj, a nastepnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.

 

ZWRACANY TOWAR

 

Pamiętaj, że przy odstąpieniu należy zwrócić towar nieużywany. Wymiana możliwa jest tylko na inny rozmiar.

 

Wyślij paczkę

 

Paczkę wyślij na adres:
PBH S.A.
QUIOSQUE - zwroty
ul.Wyrzyska 6
85 - 441 Bydgoszcz

Paczkę możesz również zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym (z wyłączeniem outletów).

 

Oczekuj na wiadomość

 

W ciągu 14 dni od otrzymania decyzji o odstąpieniu od umowy otrzymasz zwrot środków. W przypadku wymiany, towar zostanie wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

Wypełnij formularz

 

Pobierz formularz reklamacyjny (pobierz formularz), a następnie go wypełnij, podając powód reklamacji.

 

Zapakuj reklamowany towar

 

Wypełniony formularz oraz dowód zakupu zapakuj wraz ze zwracanym towarem do pudełka i dobrze je zaklej.

 

Wyślij przesyłkę

 

Paczkę wyślij na adres:
PBH S.A.
QUIOSQUE - reklamacje
ul.Wyrzyska 6 
85 - 441 Bydgoszcz

 

Oczekuj na wiadomość

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu.

Uwaga! Dokonanie reklamacji w terminie 14 ni od dnia otrzymania towaru jest możliwe tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.