Aleksandra Podsiadła nr tel. 502 187 965


e-mail :  quiosque@quiosque.pl

  • 1POMOC I OFERTA

     
    • >Pomoc w doborze lokalizacji sklepu

    • >Negocjacje z centrum handlowym jeśli zaistnieje konieczność,

    • >Realizacja projektu architektonicznego, wraz z projektami branżowymi oraz meblowaniem sklepu,

    • >Pozyskiwanie zezwoleń budowlanych w przypadku centrów handlowych,

    • >Udostępnienie obowiązującego w sieci oprogramowania i systemu komputerowego,

    • >Stałe zaplecze marketingowe,

    • >Stałe zabezpieczenie oferty towarowej sklepu, bieżąca analiza jej sprzedaży oraz reakcja sprzedażowa, zgodna z rotacją towaru,

    • >Rozwiązywanie problemu stoku, minimalizacja ilości oraz odbieranie niesprzedanego towaru po sezonie,

    • >Objęcie sklepu programem lojalnościowym,

    • > Pomoc w weryfikacji personelu, na etapie naboru oraz pracy bieżącej,

    • >Niezbędne szkolenia pracowników, zgodne ze standardami QUIOSQUE,

    • >Stała opieka i bieżąca pomoc ze strony Regionalnego Managera Sprzedaży.

  • 2Wymogi

     
    • >Minimalna kwota inwestycji to od około 1500 do 2 500 zł netto na 1 m2,

    • >Opłata za udzielenie licencji - BRAK,

    • >Opłata wstępna za projekt architektoniczny, pilotaż techniczny i marketingowy - 19 500 zł netto,

    • >Zabezpieczenie w postaci weksla In blanco wraz z porozumieniem wekslowym oraz kaucji zwrotnej lub gwarancji bankowej na rzecz PBH SA  w kwocie 40 000 zł, bieżące opłaty marketingowe - BRAK,

    • >Szacowany okres zwrotu inwestycji - 2 lata,

    • >Stałe zaplecze marketingowe,

    • >Lokalizacja sklepu - miasta powyżej 50 000 mieszkańców, centra handlowe lub ulice handlowe. Każdorazowo lokalizacja wymaga akceptacji  ze strony właściciela marki QUIOSQUE,

    • >Wielkość sklepu - nie mniej niż 100 m2 i nie więcej jak 130 m2,

    • >Tytuł prawny do lokalu - umowa najmu lub akt własności, stanowią załącznik do umowy,