Odbierz rabat na zakupy!

Nie przegap okazji!
Skorzystaj z naszej specjalnej oferty i odbierz rabat na zakupy online.
Tylko teraz, tylko dla Ciebie!

Obierz rabat na zakupy!Odbierz rabat

QUIOSQUE nagrodzony za jakość obsługi

W XII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, głosami konsumentów, QUIOSQUE został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2019. Niezmiernie cieszymy się z tego, że znaleźliśmy się w gronie wyróżnionych firm, tych dla których wartością nadrzędną jest zadowolenie klientów.

Godło Gwiazdy potwierdza, że nasze starania o zadowolenie Klientek, są przez nie doceniane. Nagrodę otrzymują bowiem firmy reprezentuje najwyższe standardy obsługi. Jesteśmy dumni z otrzymanego wyróżnienia.

Na co może liczyć Klientka odwiedzająca nasz salon? Jak zmieniły się standardy obsługi na przestrzeni lat? Na te i inne pytania odpowiada Grzegorz Tokarczyk – Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Czym wyróżnia się QUIOSQUE jeśli chodzi o obsługę Klientek?

Troską o Klientkę. Staramy się zaspokoić jej pragnienia w obszarze optymalnego doboru ubioru w zależności od typu sylwetki, portfela oraz stylu.

Na co może liczyć Klientka odwiedzająca salon QUIOSQUE?

Przede wszystkim na profesjonalne doradztwo w zakresie mody damskiej. Zwracamy bardzo dużą uwagę na umiejętności stylizacyjne naszych Doradców, którzy zawsze są gotowi znaleźć i doradzić najlepszą opcję modową dla naszej Klientki.

Kim są osoby pracujące w salonach? Czy są to wyłącznie kobiety? Czy przechodzą jakieś szkolenia?

W naszych sklepach pracują wyłącznie Panie, które doskonalą swoje umiejętności poprzez szkolenia stacjonarne, a także szkolenia on-line. Standardowo sprawdzamy też cyklicznie jakość naszej obsługi przy pomocy Tajemniczego Klienta, która to akcja dostarcza nam wielu materiałów do dalszej pracy nad obsługą i doradztwem.

QUIOSQUE jest na rynku od ponad 25 lat. Czy w tym czasie zmieniły się standardy obsługi klienta?

Mamy Klientkę coraz bardziej świadomą. W konsekwencji oznacza to, że obecnie Klientki wymagają i są bardziej otwarte na sugestie z naszej strony. Oznacza to dla nas obowiązek bycia zawsze profesjonalnym doradcą.

W przeszłości zwracaliśmy dużą uwagę na techniki sprzedaży oraz typologię Klientki. Obecnie skupiamy się na pogłębionej analizie potrzeb Klientki i profesjonalnym doradztwie.

Jakie są plany dotyczące dalszego doskonalenia umiejętności personelu w zakresie doradztwa?

Mamy wewnętrzny program szkoleniowy AKADEMIA MENEDŻERKI QUIOSQUE, który zapewnia stałe doskonalenie umiejętności w zakresie doradztwa i obsługi. Poza tym każda z naszych Regionalnych Kierowników Sprzedaży jest ambasadorem naszej marki i dbałości o Klientkę. Każda zarządza jakością w określonym obszarze kraju, a przypominam, że posiadamy łącznie 180 salonów w całej Polsce.

Przeczytaj też